2010-03-05
 16:54:01

FREDAAAAG :D

Hej, Ellen är här nu och vi ska fixa oss snart, eller hon gör redan den men ändå, sitter vid datorn idag igen, ooops...jag hatar ju våran dator ;o ahja, hhiih.
Skolan idag, veckan har verkligen gått jättefort, och imorgon blir det STOCKHOOOLM - TAGGAAAA.
Men ah juste, skolan idag, jag och olsson slog vad om att den som fick minst poäng på engelskaprovet ska slänga sig i snön, och GISSA VEM SOM VANN MED ETT POÄNG?!!! JO JAAG. Jag fick 86 även fast jag inte hade pluggat eller så förrutom på glosorna, och han fick 85, för ett slarv ;o haha roliiit, asnöjd med resultatet faktiskt.

Men nu ska jag gå och fixa mig lite,
hejdå och ha en bra heelg ;)


Grattis Jennie Illikainen & Dennis Ullgren, 15 år! :)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: