2010-03-20
 15:13:46

Fredaag

Hej, orkade inte skriva något igår eftersom jag gick till frida, och vi typ, lockade hennes hår och flumma lite, sen kom mikaela och vi kollade på solsidan och typ, skratta osådär. Sen hem klockan två ungefär, inte okej att gå hem ensam när det är mörkt nästan överallt och typ inga gatulampor är på oså, sen höll jag på att svimma av rädsla när en man gick emot mig, HAHA tönt jag är, men till mitt försvar så kom han från ingenstans bara för att skrämma mig :(... Men sen kom jag hem iallafall, och då hade jag glömt nyckeln, DUKTIGT! Så mamma fick vakna och öppna (a) . När jag kom in till slut kollade jag på någon läskig film och råkade somna i soffan, och där vaknade jag idag av att moa skällde, hade fått ett sms 05.29 som det stod "god morgon:)" i?! Vem i fan vaknar då... Men idag, vad händer? Ingen aning än men det får vi väl se :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: