2010-03-19
 16:12:09

fredagsmys

Hejj, tänkte skriva lite nu eftersom jag inte kunde blogga igår. Jag, mathilda och frida åkte till kumla, satt typ på maxi ett tag, sen så bestämmer jävla mathilda att vi ska gå och möta robin som bor i kumlaby?? ahja men iallafall så sen gick vi dit då, sen när vi möter honom så är han helt borta och vi börjar gå hem till robin dårå och det är ju inte bara 3000mil dit heller NEJ.......så satt vi typ bara där och lyssnade på musik och pratade. Sen hem och sova, skola idag, omprov på omprov på matten, inte okej och det gick nog inte så bra...DUKTIGT SONJA. Sen hem nu då och planera vad jag ska göra ikväll, blir väl att vara med frida, vet inte riktigt vad vi hittar på men det får vi väl se :) bloggar senare, hejdå :D


kung av flumm (L)
PUBLICERAT: 2010-03-19, 17:57:36 | URL: http://mathildaillikainen.blogg.se/

mihihi, jag tycker det var en rätt trevlig kväll :D

bara det att jag fick gå med dina jävla klackskor enda till kumlaby, inte okej sonja. men aja, hihi, ni är bäst som följde med iaf (a) fast du var elak och inte sov hos mig med pappa :( fast iof robin sov ju med mig hos mamma men endå... hihi, sonja borde få en glass... fundersam HOHOHO , jag är inte full sonja.. ikväll är jag det, DÄRFÖR DU SKULLE KOMMA HIT :( men ajaaaaa, jag är konstig... aja det jag ville säga vad att det var en trevlig kväll igår ((: <3



jag är din häst



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: