2010-03-27
 18:14:12

friday night

Heäj, galen fredag hihi. Och ni som inte förstod att jag var oseriös med det där inlägget om att jag är känd, jaa vad ska man säga till er?..dumma i huvudet eller något kanske ni är, något åt det hållet iallafall.

Men nu ska jag berätta om igår för det vill ni ju så gärna veta annars skulle ni inte läsa det här just nu :).
Iallafall så slutade jag typ halv ett i skolan, gick till mathilda, bytte om, sen åkte vi. Vi överlevde till stan Örebro, otroligt. Mathilda skulle ta hål i näsan men NEEJ då var han som skulle göra det ledig.
Så vi åkte in till marieberg och skulle kolla på ur&penn, när slutade de ta hål i näsan på folk?.. Ingen tur där heller såklart.

Sen blev det Hallsberg och mathildas mamma släppte av oss vid tågstation, vi skrek och höll på och flumma, träffade blend & och hans jävligt jobbiga random vän som glodde hela jävla tiden, morr :@... Mathilda&jennie skulle ju såklart röka 24/7 också... Sen pratade vi lite med polisen, efter det träffade vi johan lite, trevligttrevligt. Sen tog jag tåget hem till laxå, det sista tåget tydligen, mathilda&jennie envisades med att stanna kvar i Hallsberg, hihi de hade ingen skjuts hem sen så fager fick hämta dem sen. Glad att jag lyssnade på mig själv för en gångs skull och åkte med det där tåget!

Sen hem till per, vi sminkade mig, eller ja han gjorde. Efter ett tag kom elin, hon hjälpte till med sminkningen, hon åkte hem precis när vi var färdiga typ. Sen tog vi kort, på mig. De kommer upp på bloggen förhoppningsvis sen när per orkar :). Efter att vi hade tagit kort så tvättade jag bort det enorma lagret med smink, och vi sminkade om mig oså tog vi fler kort, haha. När det var färdigt satt per och redigerade ett par av dem, och jag somnade någon gång vid typ tre(?) och då hade tydligen per filmat när han sminkade mig, eller ja när han målade en svart prick på näsan på mig?!

Hm...sen vid typ fyra vaknade jag av att karrå ringde och sa att jag skulle gå ut, så då gjorde jag det, konstigt?.. Men kom hem någon gång vid fyra, då orkade jag inte tvätta bort sminket eller något och gick och la mig direkt.

Vaknade idag klockan 16.30 någon gång av att mamma ropade att jag ska vakna och komma ner och äta tacos..? Jippiee!, eller inte... Sen nu så har jag inte gjort så mycket precis. Ska inte göra något speciellt idag, det är ju earth hour sen ikväll och det åskar ju nu, myys.
Nu ska jag gå ner och äta något. Pusss.

och puss så kebab att bilden är söt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: