2010-03-06
 21:39:06

Musslan!

heihopp lill snopp!
okej Musslan asså jag :D har inte skrive på ett tag.. har inte mått 100 men hade just nu inget annat för mig.!
MAMMA/murvel ring!
känner mig så jävla krängt eller nått!?
okej men vi tar fredag= mamma/murvel pappa och morbror och lillasyster/mussla va hemma hos morbror men först satt mamma/murvel och jag och pappa på bk och toka oss och storasyrran ringde :D älskar henne!
men sen gick jag till min kille herr svartsjuk :D och vi va med Tc, Simon, Yotin sen träffa vi Jens oxå :D men han drog-.- sen stack yotin efter att han hade fått helften av spriten :O LOVAR JAG SMAKA INTE ENS!! <3 ao sen hem till mig och herr avensjuk och spela straffpoker och jag råka ut för att bli snärtad på rumpan så jag fick dra ner byxerna :O hade bara string ! men aja sen fick jag ett annat straff.......... snö på fittan tills de smällte.. AJ DE GJORDE ONT OCH VA INTE SKÖNT ALLS!! men sen till Tc och äta tårta sen hem och somna :D nu sitter jag vid datorn medans herr avensjuk kollar igenom min mobil -.- och imorn blire kga i en vecka :O<3 byebye<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: