2010-03-01
 16:54:36

Musslan!

Tje Musslan här :D
okej ni undrar nu varför ni inte vet mitt riktiga namn.... okej så här är de.. vill inte avslöja mig :D kan vara pinsamt för sjöräkan min för hon tycker min fläck är vacker :O? aja men ja :D okej nu eftersom jag har laggt ner min blogg kommer JAG den fantastiska Musslan blogga lite random saker här :D AWESUME PIPL!
okej men aja back to life :D jag kollar scrubes (eller hur de stavas:O bara så ni läsare vet så har jag dyseleksi eller nått XD så ni kan se lite random ord :D) okej men aja jag kollar de me min älsk :D och just jag kom just hem til min älsk från att ha vart hos sjukgymnasten ;O OOOOOO!!!! (OOOOOOO är sjöräkans ord men ifall en hummer äter henne så ska jag leva vidare hennes OOOOOO XD) aja men jag va just där och hon sa att i fem veckor skulle jag köra me akupungtur (-.- blir trött på att jag inte vet hur de stavas :D) men ja i fem veckor och två ggr i veckan :D AWESUME :O .....läskigt..... men puss och hei! Mussle time XD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: