2010-03-23
 16:23:06

onödig blogg..?

Chacha, perryboii var snäll och ändrade min header, även fast jag icke visste något men. Idag, skola, usch ja, förstår inte hur jag har överlevt skoltiden - hur länge jag nu har gått på centralfaan..? Gillar inte när carl eller linus ska typ spela fotboll, deras bollar har oftast en tendens att flyga på mig, så var det i finnerödja skola iallafall. VARFÖR JAG?? He-he. Nu kollar jag top model 9 och dricker cappuccino ;d jaa, vet inte riktigt vad jag ska göra och jag känner att ingen läser min blogg, även fast jag har ett par läsare oså men vem vill egentligen läsa vad jag gör om dagarna plus onödiga inlägg som det står typ hej i?..hoppas inte jag tappar läsare för att jag skriver så här men det är bara något jag har tänkt på flera gånger. Ni får gärna kommentera om ni inte vill att jag ska ta bort bloggen/ha kvar den. Pusss hej. ... ... ... ... ... ... ... Väldigt söta, eller vad tycker ni?


ina
PUBLICERAT: 2010-03-23, 17:22:21 | URL: http://inagustavsson.blogg.se/

söt header sonja :D <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: