2010-03-14
 02:55:22

sonjamikaelabeccafridaamandaagnes

Mikaela, och becca lite, färgade mitt hår blont förut :) riktigt stor skillnad asså! Agnes, amanda & frida var här ett tag också, sen gick de och jag, mikaela & becca satt, eller ja satt och satt.., först i köket och lyssnade på musik och flummade, började gråta för att jag skrattade så mycket :E sen gick vi till tvrummet och satt och pratade och deppade...mys. Sen gick de hem och jag la mig i soffan och kollade på någon film, sen ringde marcell så då pratade vi ett tag, han gick på att jag hade färgat håret blont och han är inte den enda som inte tycker att det var någon bra förändring, ska tydligen färga rött eller mörkare brunt om jag ska färga håret haha, både kollade film så vi var osociala så vi pratade bara i ungefär tjugo minuter, hah... Ahja inget mer att skriva faktiskt, hejdå & godnatt .



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: