2010-03-04
 20:39:47

hiiiihi sitter vid datorn

Hejsaaan :)
Sitter vid datorn just nu och ska skriva ett ganska långt inlägg får vi hoppas...

Idag:
Skolan, sen konfirmationen, sen hem och sova - sååååå trött på alla, fast mest på mig själv...
Borde verkligen öva till provet imorgon, matteomprov -.- ,men jag orkar inte och jag bryr mig inte om matten.

Historiaprov idag, gick väl sådär men kommer inte precis på g om någon trodde det (a)...............
Fick inte vg på mitt musikprov, 2 poäng under vg!???!?!!!?!??!?!??1? fatta arg jag blev eller, så jag gick ut, sen lutade jag mig bakåt och la mig i snön, slog i huvudet också, har fortfarande ont :( smarta jag tappade lite hjärnceller där och satte mig sedan lite längre bort i snön, då fastnade min vän hanna...

Var assur idag i skolan först på morgonen, men man kan inte vara sur när man är med p3r, agnes och hanna <3...
ni förstör min "trötta egentligen sura" tid :( <3

Men annars så är det väl inget speciellt, kollar på Vampire diaries just nu och skriver med fredrik och ska väl duscha snart, om agnes skickar bilder först, men icke sa nicke...

Jo nu såå, lägger ut dom på bloggen så fort jag har tagit emot alla :)!

Hejdå!



Alla gillar gamla bilder ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: