2010-03-06
 22:30:40

n00bs transform to fatASS

Hejss, nu ska jag berätta om idag dårå, men först så tar vi det jag gör nuu: typ ingenting, okej det var kul! Nej men pratar i skype med Frida och Simon Karlsson, trevligt trevligt.

Men ah, nu om idag:

Vaknade som jag skrev förut idag klockan 05.48 typ och då åt jag frukost oså där, sen bussen gick från Hallsberg klockan sju ungefär, sov typ hela vägen, eller försökte iallafall.
Sen var vi framme i Stockholm ungefär vid tio, då hade käre Julia missat bussen....smartass...så jag och Per gick typ runt på Centralen och skrattade och gick igenom hela om och om igen och kollade vem som kände igen oss, trevligttrevligt.

Sedan efter ett tag kom Julia "stockholmska" och då gick vi till Sergel och tog ut biljetterna till Alice in Wonderland 3D :D ,gick och satte oss i salen helt själva en halvtimma före ungefär - eftersom vi är grymt coola, 3D glasögonen är grymt coola de också.

Julia är n00b som inte vill vara med på bild...


Efter bion gick vi till Sergelstorg och satte oss vid fontänen där och vinkade till våra fans som glodde som om de hade sett en björn mitt i Stockholm city, men vi hade ett leende på läpparna och vinkade bara, sen tog någon rysk turist först kort på sin kompis och hennes pojkvän, sen tog hon som blev fotad kort på oss, och jag satt där med ett brett leende, förstår ni?..en rysk turist tog kort på oss?..vi måste antingen vara översnygga eller  övercoola.

Men sen gick vi typ och höll armkrok och hade armbågarna utåt mot folket, jag och Julia som gick på varsin sida av Per dårå, och så puttade vi till varenda 08 som trodde att den var cool och trodde att den skulle bara kunna komma och puttas på oss, hihihi.

Sen inget speciellt, köpa baguetter och ge hejdåkram till Julia, åka dubbeldäckare hem, vi satt längst upp och längst fram, awesome...sen till Hallsberg, sen med bil till Laxå, sen slutligen en annan bil till Finnerödja och sätta sig vid datorn dårå!

Asnice dag! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: