2010-05-31
 21:11:46

massa bilderr.

YÄYÄ,
dagen har bestått av lite Mikaela, Mathilda, Fanny, Brevik, Benis, Kevin, Becca, Jossan, sen lite Thomas och Vincent också.

Mathilda min underbara vän ska flytta tillbaka till Finnerödja. Känner mig lycklig. 

Mikaela kom och gick för ett tag sedan, 
nu lyssnar jag på Adept, 
ville bara skriva något, hejdå.


Bilder från idag.




Från igår.




Från Lördags - Yeahfestivalen.


såg inte ut så när vi väl åkte





SÅÅÅÅ,
nu kunde även ni ta del av mina söta små bilder.
Goder natter, sen, någon gång.
Puss.


hanna
PUBLICERAT: 2010-05-31, 21:25:30

haha, ohnej va arg jag ser ut :(


Carrobaby
PUBLICERAT: 2010-06-02, 20:29:34 | URL: http://carrobaby.blogg.se/

sv: hahah eh? okej lilla gmn jag ska förklara det finns f.rtkortningar i svenska men ord som "abow" tex är inte svenska... -.-



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: