2010-05-23
 21:21:41

mjao

Hejj, i fredags var jag med per och mikaela,
vi färgade hennes hår och det gick åt pipan (förlåt!).

Igår lördag var jag med massa folk, orkar inte skriva alla.
Vi satt och iallafall snacka vid ica ett tag med dunk från bilen, haha dunk...men iallafall och sen åkte vi iväg till skolan och pratade med någon trevlig apa, sen fort ner till macken, sen hämta becca, sen macken igen ett tag sen mikaela.

Idag söndag var det min konfirmation faktiskt!
Ingen av mina vänner kom men ja, I don't blame them, det var ju trots allt klockan elva (!?) och vem orkar kyrkan...jag & ellen sjöng hallelujah - hoppas jag kan fixa in film från det på bloggen.
Hem och fika med familjen minus pappa dårå, sen vara med frida och vi gick till mikaela och kolla film, mys!
Vi kollade 2012, haha den var kul. Hejdå eller något och puss på er, bilder kommer.

fail in me
men orkar inte lägga in bilder nu



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: