2010-05-17
 19:32:48

dagarna som gått

Tjaa, hihih filmen under, vad ful jag var/är...
Men den var ju trevlig.

Tänkte skriva nu när jag sitter vid datorn om vad som har hänt i mitt liv med start från Onsdag, konfa efter skolan - provade konfaklänningarna, hahaha...Sen följde Ellen med mig hem och vi sov först, ut med moa ett tag i regnet sen la vi oss nere i soffan och kollade skräckfilm.

Torsdag var det mitt och mikaelas dop..! Det visste ni inte men h3h3 nu så, men iallafall så jaa...vi skämde ut oss i kyrkan, Mikaela började garva som as :E ...inte bara hon som garva såklart, det förstår ni hoppas jag. Alltså att det inte bara är Mikaela som gör saker jämt.
Nu kanske jag borde skriva om dagen istället, på dopet var Frida, Alle, Becca, Per, Mathilda, Amanda, Becka, Beckas mamma och hennes syster Hanna, mikaelas mamma, pappa och hennes bror Melvin samt hennes syster Madde, min mamma och broder Viljami och brur Karrå.
Efter dopet åkte jag, Mikaela, Per, Mathilda, Amanda, Becca, Frida och Alle hem till mig och fikade, jag hade bakat (a)...

Mikaela och jag fick varsitt väldigt fint halsband av Amanda!
Så sött av henne ♥

Efter fikat drog typ alla, sen drog jag och Becca hem till henne och fixade oss typ, sen stack vi hem till Mikaela och efter ett tag om Amanda också, vi fixade oss lite smått sen stack vi ut och typ gjorde...något som ni inte får veta vad, tyvärr. + att jag inte tror att det är lämpligt heller. Det är inget med alkohol att göra om ni tror det men en annan sak.
hihi

Klockan ett ungefär kom Becca hit och sen somnade hon här, hah, både i soffan, en aning trångt...
Sen vaknade vi klockan nio eller tio :o
Då åt vi frukost, sen låg vi och kollade tv hela dagen tills tre då hon gick hem, sen drog vi hem till Mikaela och typ inte gjorde något speciellt, Mikaela hade gjort någon god drink vi drack och sen satt vi och pratade massa problem oså.

Senare kom Frida, Alle och Brevik och vi stack ut i regnet, väldigt mysigt regn!
Vi gick och träffade något/någon(?) jag inte tänker skriva här. Hahah tror inte så många kommer förstå det där men whatever.
Stack hem sen sova.


Fredag vaknade jag av att pappa kom upp och frågade mig om jag ville följa med till Marieberg, det var KLOCKAN ELVA?!..(följde inte med alltså)..hah, sen vaknade jag (typ) av att Jonatan skrev 1337, då var klockan alltså 1337, ganska så tufft om ni frågar oss.

VAD VARMT DET VAR I FREDAGS?!?!?!?? ASSKÖNT. h3h3.
Sommar verkligen typ nästan kunde varit.

Ahja sen på dagen tror jag att jag var med massa olika folk..? Kommer inte ihåg...

Lördag var det också skönt väder, grillade med familjen sen gick jag, Becca, Brevik, Mikaela, Jossan och Lina till vindskyddet och försökte elda men det gick ju åt pipan hahahhaha eller något?
Sen var vi massa folk utanför mig ungefär, satt vid ica och jag vet inte vad vi gjorde...men soft dag det.

Söndag var jag i Hasselfors på något skit med kyrkan, jag, Ellen och Elina samt äldre folk + minis, sen var jag med Becca och Frida ett tag, sen stack jag hem och pluggadeeeeee.

Idag; Måndag vilket betyder skola, inte helt okej men jag lever ju ännu så.
Är med Mikaela just nu, hon kom hit så.


SÅÅÅ,
tänkte börja blogga nu igen, som förut :)
bra va mina 1000 läsare? ;)
hihi tiep.




xoxo




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: