2010-05-29
 14:05:59

yeah!

Helluu, ändrade planer..!
Ska till yeahfestivalen men med Frida.
Trevliiiigt och jag är glader även fast jag borde stressa just nu men jaa..
Vi åker halv fyra så borde fixa mig men var tvungen att blogga först kände jag.

Igår åkte jag, Frida, Becca och Ellen till Örebro och kollade på Sex and the city 2!
Kul film, den rekommenderar jag om ni ville veta det.
Hahah vi hade lite panik på tågstation och var nära på att ta fel tåg för att det stod på fel spår + att det kom från fel håll, MORRRRR, och jaa blabla.

När vi väl kom till Örebro gick vi och dampa lite på stan, sen gick vi till Synsam som först inte ville vara snälla mot oss, hahaaaaa det var väldigt kul, vi gick dit in minst tre gånger.
Sen gick vi vidare till bion och kollade som ni kanske förstår på den.

Efter det sprang vi ut i regnet och kastade popcorn på varandra + att becca råkade kasta på några randoms, trevlig kväll med trevliga personer :D
Det måste göras om, fast inte samma film såklart, om några veckor blir det Späck med samma personer :)


Lite bilder från igår.



haha sötisarna köar för tredje gången,
inte tredje gången gilt (eller hur det stavas) men fjärde..




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: