2010-11-21
 01:30:46

partaj in Hova

Men tjenaaaaa eller ;).
Hemma nu efter en ganska trevlig kväll i Hova!

Först när vi kom dit visste vi inte riktigt vart vi skulle osv men sen ringde vi Robin och drog till Lucas, satt och såg på TV.
Sen efter ett tag kom Niclas, Filip och Willee och jaa det hände inte så mycket.
Lucas tog på sig en apdräkt och var läskig, gick och skrämde tre 97or i huset brevid hahah.

Sen drog nfw till Ebba och efter ett tag kom de tillbaka för att hämta mig, Frida och Becca med brumbrum, vääldigt trång i baksätet men..
Hem till Ebba dårå, när vi kom in glodde alla som jevlar, kändes väldigt jobbigt...
Hah sen satt Mikaela där och såg väldigt förvånad ut också :)).

Hemma hos henne var det massa folk, trevliiigt.
Ett par stycken gick runt och tog kort, hoppas iiinte de lägger ut dem på facebook, kommer döda någon då :(..

Hon fyller år idag också så vi sjöng för henne, grattis Ebba Lundell (y).

Drog hem vid tolv ungefär, mamma hämtade oss.
Sitter här nu och laddar ner Karate Kid så ska jag se den sen sova.
Imorgon måste jag plugga -.-..

Aja nu har jag inte så mycket mer att skriva, godnatt fooooooolkeeeeeeeet!

Min tillfälliga mobil, den Karrå hade när hennes var på lagning,
har ju ingen annan men DENNA ÄR AAAAAAAAAASSNYGG eller vad säger ni?



kay
PUBLICERAT: 2010-11-21, 07:30:28

hihi jag alskar den dar mobilen! ta val hand om den!

vill se den i livet nar jag kommer tillbaka till landet falukorv och dalhast



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: