2010-11-19
 23:56:04

saknar Redan min mobil :'o

TJENNAAA.
Chill dag i Örebro, blev nästan påkörd av ett tåg vi inte såg haha, gick runt i den äckliga kylan.
Vi gick till kulturhuset och lyssnade lite och då kom någon som jag då inte kände igen fram och skrev på mobilen "Är du Sonja" jag nickade och då log han bara och gick iväg, jag bara men jaha???? fast sen kom jag på att det var Elvis :D. (Alltså han är döv det var därför han skrev på mobilen..)
Så vi var med honom ett tag, gjorde inte så mycket, gick runt, hahah låter tråkigt men det var helt okej kväll ändå.

Dunkadunka i bilen påväg hem gjorde en lite piggare också, men nu ska jag se på How I Met Your Mother :)).

GODNAAAAAAAATT FOLKEEEEEEEETEEEEEEEEEEEE.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: