2010-11-25
 20:54:17

transform; fjortis

CHACHAAAAAAAA;
20 st, lite mer kanske, gillade min status på facebook så nu är jag fjortis då.
Värsta transform boooooooooooooooooooom FJORTIIS.
Nej men det är lite tvärtom, ska börja bli jätteemo och inte ett dugg fjortis, vill inte vara det direkt :((?

Nej skämtar dock, lär inte byta stil..

Men iallafall så idag i skolan, askul haha eller okej det var rätt jobbigt för aaaaa nej skitsamma orkar inte skriva :D.
Har blivit slängd hit och dit idag i skolan, heeeehehehe.

Efter skolan drog jag, Amanda, Agnes och Per till Örebro med papi och sen drog vi på öppet hus på Virginska.
Ska iallafall gå Hotell och turism, men vet inte var :(..
Det löser sig nog men ändå..!

Haha just nu sitter jag och kollar på dreamhack live, vill dit på lördag..
Ville egentligen dit och dra med mig datorn och bara spela massa men nej då kunde ingen följa med :(
Får väl dra dit bara en dag om vi hittar skjuts jag och Frida.

Har inget mer att säga, ska ner och äta något nu, tjaråå :D.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: