2010-11-13
 00:11:51

jåbig dag

Heyyy!
Ska berätta lite om min dag dåårå.

Skola först,
rolig klass = rolig dag.
Slutade 13.50 men då var inte Frida färdig, sen vid 14.00 fick jag panik och gick och hämtade henne men då fick inte hon gå för att hon hade varit olydig.
Men aa sen vid 14.05 ungefär fick hon men hur skulle vi hinna till tågstation på fem min hade draken tänkt?!
Missade tåget såklart då så fick sitta där på tågstation och vänta på nästa tåg som gick 15.05.

När vi kom fram gick vi lite sen hem till Mar(z)cell, hans mamma när vi kom in:
- Mar(z)cell, du har två tjejer här.
Efter ett tag:
- Han sover..
Jag:
- Nej det gör han inte..

Haha hon måste tyckt jag var konstig men aa, vi kom och väckte honom iallafall. 
Vi såg på Bully Beatdown och dampade lite.
Drog från honom vid åtta ungefär och då träffade vi Bajram och hans gangbang i 2 sek ungefär,
sen gick vi vidare och snacka med några folk.

Vi flummade runt massa på stan tieeep,
lekte kalkon haha :D
Satt på marken och då kom några och sa att det såg ut som att vi inte hade något liv när vi satt där,
sen gick en av dem in i en lykta hahaha smartass.
Frida tappa sin paj inne på McDonalds, hiihihii.

Tåget gick hem 22.?? och från Hallsberg bytte vi till buss som gick till Laxå och där hämtade pappa oss.
Nu sitter jag här med en alldeles för varm cappuccino och en bulle!
Ska snart duscha sen sova.

Imorgon måste jag vakna klockan 6 och åka till Laxå för har ingen skjuts senare, sen drar jag, Per (och Elin?)
till Örebro på öppet hus på John Bauer eller hur det stavas.

Aa men ni måste ha förståelse för att jag inte orkar lägga in bilder från mobilen just nu, håller på att somna på datorn..
Godnatt och jag skriver väl något inlägg idag som kommer upp imorgon :).

Haha ni får en konstig bild från i somras..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: