2010-10-29
 22:41:14

grattis "jag" om exakt två månader, tufft!

Heey folk1, nu är jag hemma! :D
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag, trevlig första dag på lovet ändå.
Jag och Mikaela gick hem till Oskar, eller ja eller nej skitsamma, och där satt jag mest vid datorn när de gjorde något annat.

Sen ut på en liten promenad och tillbaka till Oskar, satte mig i den otroligt sköna fåtöljen eller vad det är vid datorn, höll på att somna!
Papi kom och hämta oss vid tio någon gång, dunka dunka hela vägen hem och nu sitter jag här och håller på att somna igen.

Imorgon ska vi på spelning i Örebro! :D

OCHOCHOCH IDAG ÄR DET EXAKT TVÅ MÅNADER KVAR TILLS JAG FYLLER ÅR, coolt va? ;)

Här får ni Massa söta bilder på "jag" HIHI!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: