2010-10-02
 14:58:52

sorryyyyy

Helluu, förlåt för att jag inte har skrivit något på 4 dagar eller vad det är.
Men nu är jag hemma och ska bloggaa.

Har mest pluggat de dagarna jag inte skrivit något, vi har ju så många prov och läxor så, fast läxor gör jag inte men ändå ^^.

Igår var jag, Mikaela och Becca i Örebro med papii, vi hade så jeevla kul :D.
När vi hoppade in hade pappa varit och köpt två kilo om inte mer godis, ostbågar och chips, haha energidryck också ofc.
Lite fredagsmys i bilen eller hur man ska skriva, hoppas ni inte missuppfattar nu bara h3h3.
In till Marieberg först och shoppa, sen vidare till stan och shoppa mer.
Hade 1000 kr på kortet så det blev ju lite.

Senare på kvällen drog jag och Mikaela till Per och sov där.
Idag var det öppet hus i Alléskolan så då var vi där ett tag, ska nog gå europaekonom med Mikaela, men vi får se.
Nu är vi hemma hos mig allihopa och gör inte så mycket, ska på fest ikväll.

Just det, klippte mig och blonderade håret igår i Örebro också, nu kan jag också vara populär<33333333.

Börjar där jag slutade.



Kände att jag ville ta kort på Beccas smink..



Magen växer!




Haha pappa och jag gick och letade skor och då tyckte han
att det skulle vara kul att lägga sig och sova lite.




Efter säkert 3000 byten hittade jag Äntligen ett par jeans, alla är så fula ju..



Skulle inte förvåna mig om jag hade glömt att fota något jag köpte,
aja whateverr.



VAD TYCKS?


karrp
PUBLICERAT: 2010-10-03, 00:07:58

snygga jeans! och det ar bra att du inte har hunnit blogga pa ett par dar for jag har inte hunnit lasa ;)



btw om det ar nan trost blir jag ocksa fetare ;) fast din mage berodde ju pa annat ja....... ;p

och du skulle saaa inte passa i blondt, sa jag hoppas du skojjar.

(om inte, VAD FINT DET BLEV :):))



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: