2010-10-25
 17:15:46

lördag<3

Tänkte berätta om Örebro då, inte för att det finns så mycket att skriva då men.
När vi kom dit drog vi nästan direkt hem till Marcell, busa lite mycket, drog ut efter det och träffade Bajram och massa andra folk, Frida och Bajram lämnade mig där ett tag med alla dem :(.
Sen drog alla "babbar" och lämnade mig ensam med en DÖV?
Så där satt vi och skrev på mobilerna när vi skulle kommunicera, sen gick vi till ICA för han skulle köpa något.

Klockan 19.06 fick jag lite panik så jag sa till Frida att vi var tvungna att gå för tåget gick 19.12 så vi började gå och då följde de oss, sen vid trafikljusen eller lite innan kanske sa jag att de inte kunde följa oss mer för de gick så segt. Då var klockan 19.09 eller .10 så vi började springa, sen när vi sprang mot rött ljus dessutom så såg jag tåget rulla in på station, eller det stod kanske redan där(?).
Jevlar ni, har aldrig sprungit så mycket tror jag, haha och precis när vi hoppa på tåget stängde de dörrarna och vi åkte iväg, åhh vad döda vi var då, kunde knappt andas! :'o

Hem sen till Mikaela på fest men drog hem därifrån ganska tidigt, ganska inte kul sååå.
Gick hem i regnet sen såg jag på Avatar tror jag.

Det var nog allt, hejdå eller något.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: