2010-10-09
 18:52:35

saturday

HEy, ska lägga in bilder från mobilen nu :)).

Idag vaknade jag vid halv tio och vid halv elva drog jag iväg till Laxå sen till Örebro på öppet hus @ Jensen.
Inget jag vill gå tror jag inte, men vi får väl se.

Orkar inte ladda upp Alla bilder från igår men om ni trycker på texten kan ni se alla :).

Fuckk.



Väldigt ful men bra!



Dålig bild..



Min fina rökelse som gör så att hela mitt rum luktar vanilj <3.



Men nu måste jag skynda mig att platta håret och byta om för halv åtta åker jag och Mikaela till Hova och där ska vi väl vara med massa folk antar jag :)).
Tjaråååå och ha en trevlig lördagskväll, eller något :D!


karrå
PUBLICERAT: 2010-10-11, 09:56:11

MOA <3

och datorn <3



(och lite mitt (/ditt*) rum <3



:(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: