2010-09-02
 23:02:30

Fredag - Örebrooo

Heey hoes.
Idag har jag varit med Becca och Mathilda, Mikaela ett tag också.
Jag och Mathilda åkte hem till henne vid nio ungefär och lagade mat och hade det allmänt trevligt som vanligt.
Kom precis hem och ska väl sova snart.

Imorgon är det fredag och då slutar jag skolan 14.20 och 15.05 går tåget till Örebrojävel.
Jag, Per, Frida, Becca och Mikaela ska dit och chilla eller något? Haha.
Kommer väl blogga när jag kommer hem imorgon med en massa bilder osv.
Kommer även att svara på frågorna på frågestunden så passa på att fråga lite ;].

På lördag åker jag och Mikaela, a.k.a borgarn, till Jönköping! :D

Men nu ska jag och ninja sova, puss godnatt.

Orkade inte lägga in några nya bilder idag så nu får ni en bild från igår, lol.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: