2010-09-17
 15:29:12

fredag yeye

Heey folket.
Just nu sitter jag här med katten, kommer nog sluta som en galen kattkvinna :D...
Idag ska jag väl inte göra så mycket vad jag vet, duscha ska jag iallafall snart.

Igår skrev jag ju att jag skulle plugga men haha nej det gick inte så bra...
Fick jaga katt i källaren, haha, ge glass till min bror och hans kompis, ut med Moa sen kom Mikaela också.
På kvällen sa jag att jag skulle städa mitt rum, haha ni ska få se bild senare på hur det gick. Sen skulle jag se film med Karrå som åker imorgon... Men då drog hon ut så jag kollade film själv - sommaren med Göran, har sett bättre helt klart.

Efter filmen pratade jag med Patrik i telefååån om ni ville veta, gick och la mig halv ett, oops?
Skolan var väl helt okej.
Slutade tio över två, chill.
Min skjuts kom halv tre så kom hem för ett tag sen.

Ikväll kommer bilder :).
Imorgon blir det Stockholm - lämna Karrå, Johannes och David på Arlanda :(..
Efter det ska vi till stan, Mikaela ska med så det blir säkert kul.

Aja nu ska Karrå ha datorn, bilderna kommer som sagt senare.

Naaw.
Random bilder från camen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: