2010-09-10
 12:53:18

lämna mig då :(

AAAAAAu,
har inget att skriva egentligen.
Ingen skola för mig idag, det betyder även att jag inte ska någonstans ikväll.

Imorgon får vi väl se om jag gör något eller om jag stannar hemma.
På söndag får vi besök av min farbror med fru från Motala som vi inte har haft någon kontakt med ett bra tag, ska bli trevligt att se dem hihi.

Måndag börjar ju skolan igen samt nedräkningen till Karrås "lilla" resa som varar i ett halvår eller något.
Hon ska nämligen till Australien med David och Johannes och jobba, aaaaa bara lämna mig här, gör det DÅ.
Kommer sakna diiig.

Det som kanske är lite bra med det hela är att jag får hennes rum och Viljami får mitt.

Hm aa, nu ska jag kolla på TV med katten haha.

Hahaha gammal bild, uuuuuuusch.


karrå
PUBLICERAT: 2010-09-11, 22:41:13

men jag då, kommer sakna alla, dom enda jag kommer ha är d&j!!!! hemlängtan och jättefamiljesaknad! (inte för jag är så mycket hemma nu heller men ändå, ialf närmre) :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: