2010-09-14
 21:57:56

46 inlägg/vecka

Helluj.
Jag har varit lite smått dålig på att blogga den senaste tiden.
För inte så länge sen hade jag ju 46 inlägg/vecka och det skulle ju vara kul om det blev så igen, right?
Har åkt ner till 36/vecka...

Har precis hjälpt pappa med en grej på datorn.

Annars så borde jag vara med Karrå men nej, jag borde även göra läxor men nej.
Vilken grym värld vi lever i eller vad säger ni?
Man måste bara göra saker hela tiden.

Igår.



Smygfota Becca när hon leker duktig i klassrummet, tss.



Beccas skoor.



Skulle på toa och då fick jag syn på detta.
Knaas.




Hah, balansen är ju inte den bästa.



Idag.



Ellen:
- Jääävlar vilken stor ANKA!



Moget att göra bara ett par löv röda.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: