2010-09-15
 21:52:58

duktigt tjej

Hejjjj.
Skolan idag var helt okej, eller profiltiden är det.
Stod och svarva, om det nu heter så, på forska, ska göra "saftglas", jo precis.
När vi slutade så hade någon lagt alla cyklar på varandra, haha kul men otroligt omoget.

Sitter och kollar runt lite om jag kan hitta någon som vill med mig till Dreamhack men det blir alltid något problem när man väl hittar någon, blääääääääää jag vill dit.

Aja bilder från idag.



Vinkelslip, hihi, jag provade och det var läskigt ^^,
Rasmus hjälpte mig lite och då började hans tröja att brinna så det blev ett litet hål...



Cyklarna...



Så!
Nu blir det duschen sen fjortisprogrammet @ 5an.
Godnatttkatt som sover brevid mig, aaw.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: