2010-09-17
 21:44:37

bilderr

Okej nu kommer bilderna ni alla vill se, tss.

Förut kollade jag, Mikaela och Karrå på Remember Me.
Den var inte sorglig sen i slutet så kom det en ganska stor chock.
Haha Karrå skämtade först, ni som har sett den förstår nog, sen förklarade jag att det var sant och blabla och då var den inte sorglig längre.
Inget är sorgligt/kul om man måste förklara ju...



Aaaaa jag kanske vill vara söt ibland..?!






Kände för att ta kort på min mun, aaa.



..Och mitt öga.



Bakispiller.



"Jag städar också!"
Såhär såg det ut efter att jag hade städat lite.



"Om man heter Sonja går allt."
Mackan gjorde lite volter för den ville ner till golvet, okeJ?



Fu Karrå, fu.



Gillar min dubbelhaka.
Puss på den!



Hahahaha väldigt söt om ni frågar mig.
Jag frågar däremot inte er så, hihi...



Sååå ja.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: