2010-09-18
 23:40:55

buhu

Heej, ska berätta lite om idag ^^.

Vi åkte från Finnerödja vid tio ungefär och sen fikapaus och till sist var vi framme vid Arlanda.
Lämnade Karrå sen rann det ett par tårar, inte så konstigt men.

I stan gick jag och Mikaela runt och busa.
Träffade matte och eliaaaz ett tag.

När vi skulle hem så hittade vi inte till bilen för mamma kom inte ihåg var man skulle in och jag och Mikaela var ju inte med när hon parkerade så där gick vi tre och letade.
När vi till slut hittade det så halkade jag i en trappa så jag cutta upp vänstra benet.

Har en bula på knät,
krampvarning i vaden,
skrapsår där vid fotleden och
tårna har mer eller mindre domnat bort.
Kan det bli bättre?

Nu ligger jag här i min Karrås säng och snackar med Philip på skype.
Tycker även väldigt synd om mig själv eftersom att ingen annan gör det...Haha nej men.

Jaaaaaaa bilder.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: