2010-09-24
 16:20:32

FRIDAY NIIGHT

Helluuuuuj folket
som borde rösta på varför ni just nu sitter och läser detta.

Sitter och taggar lite med musik som dunkar i hela huset, nej men..
Musiken är på iallafall, känner att det kommer musik just nu som jag inte gillar.

Senare ska jag vara med Becca och Amanda lite, vid sex eller något tror jag.
Vi ska buuuuusa hihi sen ska vi vara med massa folk.

Nu ska jag fixa håret och byta om osv.
Fixa mig med andra ord, h3h3.

Tre bilder från igår och fyra todayyyy.

Min mobilkamera fokuserar så bra ibland..




Min kropp/någon vill inte att jag ska kunna gå på det vänstra benet.
Igår cuttade jag upp foten så det är ett jätteläskigt sår där nu, två cm ungefär.
Skönt när byxorna kommer emot det!



Haha Ina idag med Pers fina mask.



Frida störde sig på en rosa cykel som stod där mitt i allt
så hon råkade gå på den så den välte, oops?



Ellen kände för att stjäla Linneas väska och ta lite grejor,
t.ex kondomer och "skovärmare" - vantar.



amanda
PUBLICERAT: 2010-09-25, 14:35:46

vvare nu du visa min grymt sexiga outfit?;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: