2010-09-03
 22:52:48

svaren på frågorna

Postat av: emelie
hej, btw så ääääälskar jag ditt hår, shit :$ När fyller du år och vad fyller du? =)
svar: Haha tack! Vill passa på att skriva att jag inte använder löshår och har aldrig gjort det heller.
Jag fyller år den 29e december och jag fyller 15 eftersom att jag är född 1995.

Postat av: julia
vrf bloggar du & hur länge har du gjort de??? röker du?
svar: Jag bloggar för att jag har inget liv och för att det är kul. Började blogga oktober 2009!
Nej jag röker inte, eller det kan man nog inte påstå tror jag.

Postat av: Marcus Cooling
Röker du? Gillar du kalaspuffar? Är du cool? Hur gammal är du? Vad tycker du om din blogg? Vad ska du göra i framtiden och vad ska du börja för gymnasie/linje?
<div>Postat av: emelie</div>
hej, btw så ääääälskar jag ditt hår, shit :$
När fyller du år och vad fyller du? =)<br />
<div>Postat av: julia</div>
vrf bloggar du & hur länge har du gjort de???
röker du?<br />
<div>Postat av: Marcus Cooling</div>
Röker du?
Gillar du kalaspuffar?
Är du cool?
Hur gammal är du?
Vad tycker du om din blogg?
Vad ska du göra i framtiden och vad ska du börja för gymnasie/linje?<br />
<div>Postat av:  Linnea</div>
Vilken hästras är finast?
Är en hermafrodit homo eller hetro?
Är det sant att du känner Isabelle Strömberg?
Vita vampyrer glittrar ju i silver/vitt. Borde då inte mörkhyade glittra i brunt eller i guld?<br />
<div>Postat av:  Sara</div>
Vilken färg är finast?
orange eller blå?
grön eller rosa?
lila eller gul?
Umgås du hellre med vänner än att spela wow eller tvärtom?
varför frågar alla om du röker?
vilka bloggar läser du?<br />
<div>Postat av:  evve</div>
kjänar du pengar på din blogg??
om du gör det, hur mycket?<br />
<div>Postat av: anonym</div>
hur mycket smink använder du? kan du inte lägga in en "sminkvideo"? :)
Skulle va kul och se!
spelar du wow, cs eller något?<br />
<div>Postat av: Gösta</div>
du sminkar dig jättefint!
beskriv hur du gör :D<br />
<div>Postat av: frida</div>
hur många läsare har du på bloggen ?:)<br />
<div>Postat av: anonym</div>
är du fjortis elr emo?
vad tycker du om mej?<br />
<div>Postat av: tja</div>
du är sjukt snygg, hur kommer det sig?<br />
<div>Postat av: steph</div>
är det inte jobbigt med så långt hår?
vad köper du för hårfärg när du ska färga håret??<br />
<div>Postat av: anonym</div>
dricker du?
är du nöjd med ditt utseende?<br />
<div>Postat av: anonym</div>
vad konstiga namn alla har :;<br />
<div>Postat av: anonym</div>
gillar du någon?
har du hezt??<br />
svar: Nje. Ja det gör jag. Jaaaa ascool. Jag är 95a. Haha vet inte..?
Vet inte, tror jag ska gå frisör för vill bli det tror jag iallafall. Annars skulle det vara kul att vara känd såklart.

Postat av: Linnea
Vilken hästras är finast? Är en hermafrodit homo eller hetro? Är det sant att du känner Isabelle Strömberg? Vita vampyrer glittrar ju i silver/vitt. Borde då inte mörkhyade glittra i brunt eller i guld?
svar: Vill inte välja ut någon, alla är ju så häst! Hihi. (Älskar att grilla häst.)
Vet inte, smsa/ring 118 100 och fråga eller slå upp det? ;)
Nej det är inte sant, hahahaha? Eller jo vi är bästisar.
Hahaha ingen aning, bli mörkhyad vampyr och prova, inte för att det finns vampyrer men man kan ju låtsas.

Postat av: Sara
Vilken färg är finast? orange eller blå? grön eller rosa? lila eller gul? Umgås du hellre med vänner än att spela wow eller tvärtom? varför frågar alla om du röker? vilka bloggar läser du?
svar: Tycker om alla färger, haha... Men om jag måste välja så;
blå, rosa, gul.
Nej jag umgås hellre med vännerna, fast det finns ju dagar då jag hellre sitter och degar vid WoW. Haha de vill väl veta? ;)
Jaadu jag läser väldigt många, orkar inte skriva alla.

Postat av: evve
kjänar du pengar på din blogg?? om du gör det, hur mycket?
svar: Tjänar* antar jag att du menar men jaa jag gör det.
Det är Per som tar hand om det där för det mesta, så har ingen aning faktiskt, men det är nog inte så mycket antar jag.

Postat av: anonym
hur mycket smink använder du? kan du inte lägga in en "sminkvideo"? :) Skulle va kul och se! spelar du wow, cs eller något?
svar: Jag sminkar mig aldrig, haha... Gjorde det förut men inte längre, passar inte i det, eller ser bara skabb ut. Kan inte sminka mig med andra ord och vill inte kunna heller.
Men ja jag kan lägga in en sminkvideo ;).
Ja jag spelar WoW. Provade cs på Dreamhack och fick ju bara damp på det så det är inget för mig.

Postat av: Gösta
du sminkar dig jättefint! beskriv hur du gör :D
svar: HAHAHA, lilla gösta då.
Jo men jag gör såhär;
*Tar upp min osynliga foundation och smetar in det i mitt ansikte.*

Postat av: frida
hur många läsare har du på bloggen ?:)
svar: Just nu brukar jag ha mellan 30 och 50, inte så många alltså, men ändå, är nöjd med det antalet faktiskt.

Postat av: anonym
är du fjortis elr emo? vad tycker du om mej?
svar: Haha jag är Sonja. Sen får väl du själv bestämma vad du tycker om mig, när du har bestämt dig så kan jag ta och inte bry mig!
Haha du är ju anonym så ingen aning, skulle underlätta med namn osv.

Postat av: tja
du är sjukt snygg, hur kommer det sig?
svar: Hahahahaha, kul.

Postat av: steph
är det inte jobbigt med så långt hår? vad köper du för hårfärg när du ska färga håret??
svar: Nej det är skönt.
Har aldrig färgat hela mitt hår så.., ingenstans.
Har min naturliga hårfärg och kommer fortsätta ha det ett bra tag.

Postat av: anonym
dricker du? är du nöjd med ditt utseende?
svar: Ja det har väl hänt och kommer nog att hända igen, så ja.
Nej det är jag inte, finns alltid något jag inte är nöjd med när jag kollar mig i spegeln, dvs varje dag.

Postat av: anonym
vad konstiga namn alla har :;
svar: Aha..?
Inte mitt fel att folk som kommenterar vill döpa sig till "konstiga" namn.

Postat av: anonym
gillar du någon? har du hezt??
svar: Nej. Jaaaa massa häst.

SÅåååååååå nu är jag färdig!
Imorgon kommer sminkvideon då ;)!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: