2010-09-03
 21:55:25

biiiilder


Hey, idag var jag, Frida, Per, Becca och Amanda i Örebro.
Vi gjorde inte så mycket, Becca drog hem ganska tidigt och då gick vi andra runt i Örebro och satte oss och drack kaffe, träffade Jacob lite och då letade vi stora ballonger men hittade inga :(.
På tåget hem var vi flumm, antar att det var tröttheten som talade.

Nu sitter jag här, hm ja, vid TVn.
Insåg precis att Muse är bra, även fast jag har vetat det ett bra tag men ändå.

Tror jag har feber, lol :(.

Ska lägga in massa bilder sen ska jag svara på frågorna på frågestunden, sååå nu blir det lite bildbomb.
Inte för att det är så många bilder men ändå, h3h3.

Tisdag.



Onsdag.

Ouutfit + faaacelook.


Har sår lite här och där på mina ben och armar efter att katten har hoppat på mig...



Hos Fanny, kisseungar.



Tjejgrupp.



Torsdag.







Lol på mig och bilden under, haha!







Idag, fredag, Örebro.



Random.






Känner att Per kan ta kort!



Brb med svaren, karråjävel ska kolla facebook!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: