2010-09-07
 22:46:03

yeye

Hey, gick in till Mikaela ett tag förut, "mjeeee".
Vi flabbade bara som vanligt.
Ska bokstavligen hoppa in i duschen snaeeert men först lite bilder från idag :). 

Haha fick lite smått panik igår vid elva ungefär när jag skulle sova, kom på att jag inte hade tagit något kort med mobilen då, så tände lampan och tog kort på en bra bok, lool.



Tss, det ser ut som jag har små bebisfötter ju :(.
Bara för att Per har långbenfötter...




Jag & kusin Veera <3
hihi




Vii har tre bilar nu för tiden, ingen är speciellt snygg, blä.
Saknar den stora blåa :(.



Skulle ta kort med Mikaela när vi var ute men hon kan ju inte sitta still </3, haha!



Oj, nu måste jag verkligen duscha, sen ska jag sova!
Puuussssss.


karrå
PUBLICERAT: 2010-09-08, 13:46:29

min golf är snygg :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: