2011-04-24
 21:03:06

däi


Heeey! 
Kom på att jag inte har bloggat idag så nu ska jag skriva lite. 

Igår drog jag ju till Laxå och var med Per först, vi drog ut och träffade Mathilda och några andra ett tag. 
När vi skulle gå hem till Per igen så träffade vi Fredrik och då drog vi hem till honom och var med Itti och Adam också. Vi åt, spelade poker i fem minuter ungefär, var ute och gick och sen satt vi och kollade på film så drog jag hem vid ungefär tre på natten :). 

Idag sov jag väldigt länge, alldeles för länge t.om.
Familjen minus Karrå skulle till Skagern så då åkte jag med i bilen dit sen cyklade jag hem direkt. 
Var såhääääär nära på att bli mos vid E20 men jag överlevde.
När jag var framme vid huset var jag helt slut, höll på att svimma..

Imorgon vet jag inte vad som händer, ska väl försöka skriva lite på bildarbetet och SOn, usch.

Bild från Påålen som Frida har tagit!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: