2011-04-21
 19:09:25

hemma in the sweden!


Hej allihopa! :D:D::D:D:fdddwr3w
éläå,okwatg

Kom hem på natten vid tolv eller något i tisdags, jobbigt att flyga och sådär.
I Polen vaknade vi vid ungefär sju varje dag, sen hem sent och vakna tidigare dagen efter, halv sex, och sen drog jag iväg till Stockholm med Karrååå! 

Vi gick jättemycket när vi var i Polen sen gick jag och Karrå väldigt mycket i Stockholm också..krampade i vaden hela tiden -.-.. 

I Stockholm shoppade vi, fick med mig ett par trosor, en vit skjorta (fick fråga två randoms om vi skulle ta svart eller vit) och en magtröja! 
Efter det iväg och leta efter Elite, lite svårt men till slut hittade vi!

Fatta att jag var trött när vi kom hem!? 
Sov från elva/tolv på natten till fyra/fem på eftermiddagen? UJUJ.

Idag ska jag absolut inte äta något med potatis för det gjorde vi alla dagar i Polen + i Stockholm, blä vad trött jag är på det nu. 
Ska äta nudlar! 
Ska inte heller gå mer än en km idag, gick tillräckligt i Polen och Stockholm.

Borde lägga ut bilder från mina resor men orkar inte nu..
Måste äta något först sen kanske.

PUSSHEJ!

Får bli en bild på mig, Ellen och Becka S med polska Nalle Puh som J.G har tagit, (tror jag) :)!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: