2011-04-03
 20:44:31

sorry då?


Hejhejhejhej.
Bloggade inte igår för att jag hade fullt upp hela dagen :).

Fredag: Satt bara hemma.
Lördag: Åkte upp till Laxå vid åtta för att Karrå skulle göra högskoleprovet så hade ingen skjuts senare, drog till Fredrik där Per var också.
De var så arga för att jag inte har sett Sagan om ringen filmerna så då skulle vi kolla på dem.
Vi såg två st, den sista får vi se någon annan gång.

Vid fem kom Karrp och hämtade mig, hem och duscha och fixa sen drog jag till Mikaela.
Oskar och Mikaela hade gjort mat och sen glass till efterrätt, Frida och Mathilda var där också, och jaaaa det var gott.
Efter Maten drog jag och Frida hem till henne och kollade på film och satt lite på chatroulette. 
Drog hem vid två och då var det kolsvart ute, såg knappt något, så råkade jag välja gatan där alla gatulampor hade släckts också, kuuul.
Jag är rädd för monster...

Söndag, idag: Drog till Motala till farbror och hans fru och åt mat, gööött!

Skola imorgon, mindre gött. 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: