2011-04-06
 22:50:59

fullt upp?


Tjaa!
Igår blev det inget bloggande, hade fullt upp hela dagen, eller, vadfan gjorde jag igår ens? Wtf..? 

Kommer inte ihåg vad jag gjorde igår men idag har jag iallafall varit på tjejgrupp och möte, sen drog jag ut med Mathilda och Mikaela. 
Vi drog snabbt hem till Mikaela och kollade lite på hennes kaniner Viola och något x).

Fick låna kläder till fredag av Mikaela också, real lifesaver eftersom att jag inte hittade något i min garderob..
Dresscode: Black and white. SKA BLI NICEE! 

Känns som jag har fullt upp när jag egentligen inte har så mycket att göra? Eller egentligen har jag ju det.

Ska ta tidiga bussen upp till Laxå imorgon sen hem till Per innan vi tar tåget upp till Örebro, ska besöka Risbergska eftersom att jag troligen ska gå där. 

Måste boka tågbiljett till Stockholm och priset blir bara högre, mina gratis sms har tagit slut och jag vet inte riktigt mer. 

Inte långt kvar tills jag och Frida ska till Stockholm och efter det är det inte långt kvar tills vi ska till Polen. Åh, du ljuva april månad! 

Jag och karrå kan nästan alla reklamer på "nya TV 11" utantill, dock inte så konstigt med tanke på att de har reklam var 5e minut -.-'..

Orkar inte lägga ut några nya bilder nu, ska se färdigt på Big Brother och duscha, sen sova om jag ska vakna klockan sex.. 
Får bli en gammal bild. 

Puss godnatt trogna läsare(?) eaaeh ja!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: