2011-08-08
 23:58:50

äntligen hemma


Åh, vad skönt att vara hemma.
Snart ska jag få fräsha till mig lite också, det behöver jag för usch vad jag ser ut just nu.

Har så ont i magen så det känns som jag ska spy.

I Göteborg så gick vi först i stan med min astunga väska, fyfan säger jag bara.
Vid fem drog vi till Fräntorp till Mikaelas farbror och chillade lite, träffade Alex på kvällen, gick till en sjö och sen hem. 
Idag vaknade vi vid elva, eller jag vaknade då, så åt vi frukost osv sen in till stan med bussen och gick runt på nordstan. 
Åkte med tåget vid fyra ungefär, stannade lite utanför Partille pga något problem.

Vi gick av i Töreboda sen hem till Mikaela.
Satt och kollade på TV ett tag, gick till konsum och köpte två chipspåsar, nu har jag något att äta på under natten. 
Mikaela och Oskar åt pizza sen hem till dem igen och inte så långt efter det blev jag hämtad av mamma, pappa och Viljami.

Nu ska jag duscha, skriver sen, tjaarå!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: