2011-08-24
 16:44:52

döda mig nu tack


Hejsant. 
Slutade klockan ett, hann precis med tåget som gick direkt efter att bussen kom till resecentrum. 
Gick till Central från tågstationen och väntade där ett tag sen gick jag och träffade Becca och Frida vid gympasalen. 
Bussen gick hem typ fem över tre och då var jag hemma tjugo över fyra eller något. 

Är så trött så jag skulle kunna somna direkt men tänker inte göra det för då kommer jag inte kunna somna sen..

Gick in på natthumor @existenz och garvade läppen av mig.

Känns som jag kommer börja gråta när som helst.

Kommer nog inte blogga så mycket mer, får se.

Brb gråtrunka.


Duappe
PUBLICERAT: 2011-08-24, 22:02:35

Gråt inte, finns så mycket roligare saker man kan göra, prata på skype tex, skriv en rad när du mår så nästa gång, hatar att höra om sånt ;/ det finns människor som vill hjälpa till, utnytja dom!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: