2011-08-09
 17:58:25

förlåt då


Hejsant, förlåt för att jag inte skrev något mer inatt.
Drog ut med Frida, Dennis och Hampus vid två. 
Gick hem vid fyra och fyfan vad läskigt det var, någon gick i den där lilla skogen vid det läskiga röda huset, där nere om ni kanske vet? 
Satt lite vid datorn sen sov jag tills jag blev väckt klockan HALV TIO(?!?!?) av jävla Jonatan, fan vad arg jag blev då..

Sen ringde frida halv tre och väckte mig men då var det helt okej ändå.. 

Fixade mig lite sen drog jag hem till henne.
Efter ett tag åkte vi hem till mig med elcykeln och hämtade chips, drickor och min dator så nu sitter vi här vid varsin dator och chillar!

Ska ut och möta Mathilda nu sen ska vi kanske till Askersund :)! 

Ciaaaaao.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: