2011-08-25
 22:32:16

lång dag, lite för lång


Heeellu!

Idag var jag tvungen att ta tidiga bussen och tåget in, 06.30 och 07.något, eftersom att vi började 08.15 ifall ni ville veta.
Bussen från resecentrum till skolan var helt full så vi fick trängas som fan och man kunde knappt andas, stadsbussar.....fuck 'em all. FUCK AINA typ. 

Hann sätta mig ner i aulan i någon sekund, eftersom att bussen var lite sen, sen blev jag uppropad så gick vi som ska läsa tyska 3 iväg. 

Gick vilse efter tyskan, omfg..

Bla bla bla massa lektioner och sådant onödigt ni inte vill veta.

Slutade 15.10 så gick vi till McDonald's och åt, nom nom nom!

Tåget hemåt och så var vi i Laxå runt fem någon gång. 
Drog till Per, träffade Mathilda och Filip ett tag.
Pappa kom och hämtade mig vid nio någon gång. 

Skabb som jag var duschade jag mig fräsch och nu sitter jag här.

Är helt slut och har ont i hela kroppen, FML.

Bild på dagens skabboutfit (skabbhåret tog jag inte precis tog kort på) sen sova.

Äntligen får man gå och lägga sig.
GODNATT!



Jag bara "vadå, tar den kort?"..






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: