2011-08-26
 18:49:53

mhyes


Klarade att åka först buss, tåg sen buss igen helt själv..?!?
APPLÅDER TACK!!!!!!!1

Fast, när konduktören kom så dampade han loss på mig.
Det var nämligen såhär att det inte fanns några platser kvar i tåget så jag fick sätta mig i en trappa..

Han bara:
Nu är det såhär, ni (det satt någon mer random där) får gärna sitta i trappan men om det är så att någon ska gå upp dit eller ner därifrån så får ni ställa er upp och gå ner. 

Sen när jag räckte fram pappret som jag måste använda som tåg- och busskort så bara:
Jaha, vad är det här då? Det får du ju inte åka med? 

Jag:
Jo, det får jag. 

Han: 
Jaså det får du. 
Men här står det ju bara att du har kommit in på linjen, du får bara åka med länstrafik, INTE SJ.

Jag:
Men, det har jag åkt på hela tiden? Har ju inte fått mitt kort än..

Han: 
Ja, men du får prata med din lärare för det här får du inte åka med!!!! *:@*

Jag, som hade/har jättemycket humör-svängningar var nära på att börja gråta....fyfan vad pinsamt det var :'(!
Efteråt ville jag bara gå och skrika på honom så han blev döv..

Nu sitter jag här och dricker kaffe ur en skitstor mugg!
Ska snart byta om/klä av mig och hämta täcket sen ska jag bara se TV hela kvällen. 

Vi hörs kanske sen, tjarå :)!


Anonym
PUBLICERAT: 2011-08-26, 19:54:09

vi har inte västtrafik, utan länstrafiken här >.>


Duappe
PUBLICERAT: 2011-08-28, 23:02:00

Inte bra med humör svängningar, ta det lungnare(om det nu går xD) och ät mycket choklad, har hört att det hjälper (Y)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: