2011-08-22
 14:35:10

nöff nöff


Heeeelluu! (det där ser ut som typ finska..)

Sitter här och äter nudlar och dricker Hustler, lite typiskt mig.. +++++ lyssnar på awesome dubstep, kan länka ett par bra låtar sen! 

Idag kunde jag ta "sena" bussen till Laxå med alla 96or, 97or och 98or hehehe. 
Tåg till Örebro C och buss därifrån till Risbergska. 

När vi kom in i skolan så stod några tvåor och dunkade musik och gav ut klubbor och godisar, de flesta ettorna stod längs väggarna och bara kollade.

Samling i aulan klockan tio, några tvåor och treor dansade sen drog alla klasser iväg med sina mentorer.
Vi stannade kvar i aulan. 

Jag hamnade i samma klass som Per. 
Våran klass består av sam sam, sam media och humanistiska. 
Vi är bara tre som går humanistiska eftersom att någon har bytt eller något.

Vi satte oss i klassrummet och fyllde i ett papper sen gick vi och åt sen fick man dra hem när man ville, soft.

Peppet skrek i matsalen bara:
GRISAR, GRISAR, GRISAR
Sen svarade några:
NÖFF, NÖFF, NÖFF 

Det finns även tygväskor man kan köpa där där det står "gris" sen är det en bild på en gris också, hehehe.

Väskan jag köpte!


mathildaa
PUBLICERAT: 2011-08-22, 17:00:56 | URL: http://mathildaillikainen.blogg.se/

sånn väska har jag ocksåååå :)

btw, du skulle inte köpt den,

"det långa handtaget" om du fattar,

går sönder hur lätt som hellst,

och stora dragkedjan gick också sönder

för mig idag!

menmen, snygg är den! :D


Linda
PUBLICERAT: 2011-09-22, 10:01:46

Vet du var man kan köpa dessa gristygväskor? Gillar dem!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: