2011-08-31
 15:23:05

orkar intee


Hejsant!
Idag stannade jag hemma, blev väckt ganska tidigt av massa sms och folk som ringde osv..
När jag är vaken och vill att folk ska ringa och smsa så gör ingen det, men dirr när jag ligger och sover så skönt så ska skiten plinga hela jävla tiden.

Igår skulle jag gå in på blogg.se men då var internet så segt och cp så jag kom aldrig in.
Jag kunde kolla facebook och andras bloggar men blogg.se fungerade inte, nej det är väl klart det ska vara så när jag verkligen vill blogga!

Första kommentaren på Kenzas blogg = massa nya läsare och lite kommentarer, soft haha.

Var ju på modelljakten igår och såg henne, hon är lika fin irl som på bild, det förvånar mig ju inte direkt men ja.
Gud vad mycket folk det var inne på Vågen, shiit haha..

Jag tänkte kolla om jag kan lägga in lite bilder från mobilen så kanske jag lägger ut dem här.
Vi höörs senare!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: