2011-08-29
 23:13:49

sorry?


Heyee.
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte har bloggat idag, h3h3.
Har varit pms hela dagen, sochsfjd.

Tåget var försenat 35 min, fatta damp jag fick...

När jag kom hem böt jag om till mjukisbyxor sen drog jag ut med Mathilda, vi satt i busskuren i några timmar och snackade.
Fick min parfym som hon köpte med sig till mig från Ullared. 
Benis och Fanny kom ett tag också så satt vi där och snackade sen gick jag hem med dem. 

Ååååh stånd David Guettas nya album har kommit!!1

Tyvärr så fungerar knappt min cam så kan inte ta kort och ser ändå så förjävlig ut varje dag.

Ey ni får ha det så bra, ska fan sova.
Godnatt!

David Guetta – Turn Me On (feat. Nicki Minaj)

LAKUPIIPPUs!!1



hanna
PUBLICERAT: 2011-08-30, 16:03:12 | URL: http://hannaparkkonen.blogg.se/

sv: haha tack :)


Duappe
PUBLICERAT: 2011-08-30, 18:06:10

Nice med david guetta!! Och lakrits är dåligt ;o



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: