2011-12-08
 20:07:06

dumma dig


Aatja!
Mamma tog internet igår för att jag inte var i skolan så kunde inte blogga..
Sov och städade, såg på TV och chillade.

Idag såg vi på film på franskan, Igelkotten heter filmen, den var bra!
Äta sen historia, jag, Amanda, Hanna och Taimaaa satt och chillade vid datorerna, facebook såklaaart haha..istället för att plugga..
Svenska, inget speciellt, sen samhällskunskap och då chillade jag, Hanna, Amanda och Molly i någon läskig korridor vid datorerna där. Fick alltså ingenting gjort under de två lektionerna, fyfan kommer inte kunna något när vi ska redovisa..

Höll på att somna på tåget sen blev jag hämtad i Laxå och sen det har jag spelat och snackat skype samt kollat på TV lite halvt.

Ska ner och äta och släppa ut Moa nu men skriver senare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: