2011-12-06
 19:22:07

förlåt, igen


Heeeeeeey!
Orkar inte blogga, blöö.
Bloggtrött och skoltrött, inte bra hörrrrrrrni.

Har varit sur, arg och bara allmänt pms någon dag nu.
Började gråta i skolan igår och nästan idag också, hahah!
Fast då var det ju för att jag garvade så mycket, så aa och nu vet ni.

Satt uppe och spelade alldeles för länge söndag - måndag och måndag - tisdag, fyfan..
Hittade ett jättejobbigt spel igår och var tvungen att klara ut det...

Ska spela lite LoL nu, duscha efter det och sen sova hoppas jag.
Annars blir det väl att spela hela natten och då går studierna åt helvete också, great.

Nu är det snö iallafall, glad tjej!!1
Började igår, i skolan var jag, Hanna och TaioOOåååm som galna när det kom lite.
Idag på morgonen var jag så trött efter tågresan och när jag var framme vid busshållsplatsen i Örebro stad och hade stått där ett tag så märkte jag att det inte låg snö på marken. Liten chock fick jag eftersom att det är ganska mycket här i byn.

Idag har inget speciellt gått fel, snarare tvärtom.
Fick sluta tidigare så jag hann med sista bussen till Finnerödja.
Kom nyss in efter att ha varit ute i snön lite med lillkanin aka Mathilda, treeeeevligt!

Tänkte ju lägga ut bilder från mobilen men det orkar jag fan inte, ska fika.

Det här är jag idag, lol fin tjej xDD:P.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: