2011-12-03
 02:55:18

ge mig sommar och färg, tack


Taggar redan Siesta 2012, inte bara men mest det!
Ska bli skönt att dra iväg på festival, hoppas att det blir lika bra väder som det var det här året.
Allt var så skönt i det skånska landskapet, förutom att jag var så jävla ledsen där ett tag men ja, annars var allt nästan perfekt.
Den svenska björnstammen var ju där och fyfan vad bra de är, eller hur?
Svalkar vinden, värmer solen lalalala..

Den svenska björnstammen – Svalkar vinden

Dreamhack ska också bli nice.
Är inte direkt galen i SMK men de är bra och jag har sett dem två gånger, under samma sommar också..

Just den här låten påminner mig om sommaren somfan.

Slagsmålsklubben – Sponsored By Destiny

Gillar att vi fick likadana band som de med dator på DHW11, (bara att mitt är upp och ner..)!
Nästa år, 2012, blir det ett till Dreamhackband och ett till Siestaband! Dvs om vi får äran att leva och vara friska då ;).



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: