2011-12-03
 02:36:44

im so sorry


Hej!
Vet inte riktigt var jag ska börja ens.. Har så jävla mycket att berätta men ingen ork till det.

Okej vi börjar från tisdag?
Skolan som vanligt då, åkte till Laxå, gick hem till Per.
Åt hemma hos Per och böt om till Onepiece, sen till stationen och åka till Örebro.
Kossan vi skulle vara med svarade inte när vi ringde, så vi åkte till Molly och var där ett tag med tvillingarna Molly och Ebba!
Höll på att somna där men sen fixade vi oss lite och drog ut och träffade Hanna M och Rebecka på stan.
Gick vidare till grisfesten, ganska trevligt där.

Fittan vi skulle sova hos dissade mig och Per totalt så vi gick från grisfesten lite innan ett och letade efter en buss till Hallsberg vi aldrig hittade..
Efter en stunds letande gick vi till resecentrum och väntade på en buss till Hasselfors, men sen märkte vi att "c" efter/innan tiden betyder att den bara går på fredagar. Så vi bara öh okej och vi ville inte vara jobbiga och ringa hem efter skjuts så vi började helt enkelt bara börja gå mot Västhaga.
Fyfan vad jobbigt det var när det blåste och allt, men min käft gick i 120 så det kändes ändå inte som så lång tid vi gick.
Fan vad glad jag var när vi var framme på McDonald's Västhaga!

Satt där och beställde kaffe och sen kom även en turk och ville bjuda mig på mat..
Han köpte hamburgare och massa annat till mig, sen frågade han hur gammal jag är, jag bara;
Öh, 15.
Han: Ojojoj *backar undan* jag trodde du var 18/19.
*bullshit??*
Jag: Hur gammal är du själv?
Han: 24. *BULLSHIT x2*

Per sov i typ tre timmar, jag var vaken och vaktade våra saker.
Kunde knappt sova ändå.
När jag skulle sova någon timma, vid sex eller något, så böt de personal och sen frågade en av dem bara "Sover du?" jag bara *mmmmmmwiehewjohåjwit* helt död "nej jag vilar mest.."
Han: Bra för vi ska städa.
Le fu..

Så vi gick och böt om och satt och väntade tills halv åtta ungefär och då gick vi till skolan.
La mig ner och skulle vila lite men då såklart skulle massa folk börja komma så det kunde man ju inte göra..
Var helt död, var dock med på idrotten, dansade lite.

Vi slutade skoldagen perfekt så jag hann med tåget 15.12 hem och buss vid fyra, så jävla trött på tåget så jag trodde jag skulle dö seriöst..
När jag kom hem ~16.40 gick jag och la mig dirr med kläderna på och allt.
Sov till i torsdags då mamma väckte mig och sa att jag skulle till skolan men jag vägrade.
Fortsatte sova och vaknade inte förrän 14.30 eller något.
21h, det är fan sjukt..
Låg kvar i sängen hela dagen och kvällen, utan dator, facebook och mobilen med endast TVn på, hur fan klarade jag mig???
Somnade igen vid elva, lagom tidigt, så jävla duktigt!

Igår, fredag var det skola, vaknade vid sex och kände mig faktiskt utvilad.
Dagen var bra, mycket skratt med härliga vänner i Örebro stad.
Slutade 13.20 har jag för mig, hann köpa biljetter till mamma för hon ska på någon julshow Och om det inte skulle varit bra nog så hann jag med 14.17-tåget, hann med bytet i Hallsberg, hann med 15.00-bussen och bytet vid Central också, så jävla bra fredag?
Kom hem, satt och såg på TV där nere ett tag, gick och köpte chips sen satte jag mig äntligen vid datorn och fick ÄNTLIGEN kolla min facebook!!1 Hade typ 3000000 händelser, no joke..

Har bara degat sönder, träffat Mikaela ett tag också.
Spelat LoL med typ.., Olle, Ludwig, Isak, Jeff, Joakim och Hannes.
Har inte orkat blogga men det är ju ganska lång text jag har skrivit nu, eller?

Har haft på mig Pers sköna Onepiece, ska tvätta den så får du den på måndag Per!!

Hmm jaa jag vet inte, kanske ovärt inlägg om man tänker efter men w/e.
Ska väl sova snart tror jag, har ont i huvudet och vill ju inte sova för länge sen för då hamnar jag ju i en ond cirkel igen..

Lite bilder på mig och en på mina vänner, haha jag skulle lägga in bilder från mobilen förut men då fick jag ett samtal så orkade inte sen. Från skolan också till dig Jeff! ;)
Godnatt!






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: