2011-12-24
 14:04:10

julafton men ingen snö.....


Hejhej!
Vet inte var jag ska börja..
I torsdags var det ju avslutning, kommer inte ihåg om jag redan skrivit om det men tror inte det?..
Julshowen vi såg i skolan var iallafall rätt grym och jag garvade en hel del!
Efter det slutade vi och då sa jag ju hejdå till mina kååmpisar och så, tåg till Hallsberg där pappa hämtade mig och sen hem och sova.
Sov från ett till sju ungefär, satt bara och spelade med massa folk resten av kvällen och natten.

Igår började dagen inte så bra för mig..
Först vaknade jag och läste jag på facebook att folk skrev att det var grönt ute och att det inte var någon snö och då tänkte jag "tur att vi har snö här då!" så kollade jag ut och då var all snö borta...blev jätteledsen, grät nog t.om.

Senare råkade jag hålla armen över vattenkokaren på något konstigt sätt så det kom upp varm ånga, PRECIS på det stället Viljami brände mig med plattången på någon sommar för några år sen.
Det förra märket höll ju på att försvinna och det vill man ju Verkligen inte....så nu är det iallafall ett nytt märke där, mycket fint.

På kvällen drog jag till Frida.
Vi gick ut och träffade Amanda, Mathilda och Mikaela ett tag.
Efter det åt vi gooood mat med hennes familj + Dennis.
Sen chillade vi gal1 med godis och lite LoL osv hela natten.
Gick hem vid tre eller något.

Hade ställt alarm på 13:37 idag men man får ju inte sova i det här huset..
Blev väckt vid tolv eller något.
Gick ut med min hund förut.
FAN VAD ARG JAG BLIR PÅ ATT DET INTE ÄR NÅGON SNÖ UTE PÅ GATORNA!!!!!!!!!!!!!1 DET SER FAN UT SOM PÅSK JU :@!!1

Btw, har inte ens ätit frukost än.
Vid tre kommer Karrå och Jonas hit och äter sen blir det väl öppna paket och så!
Fan vad segt det är med julafton om man tänker efter, tiden går jättesegt..

Ska spela så jag får tiden att gå, haha! :)

Lovar att jag skriver mer sen.
Pussheej hoho.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: